Odpowiedzi

2010-04-06T15:39:49+02:00
ZAPROSZENIE

Z okazji Dni Lata zapraszamy serdecznie na koncert zespołu XYZ który odbędzie się 24 czerwca 2010 roku o godz. 19.30 w amfiteatrze na ulicy Armii Krajowej. Gwarantujemy fantastyczną zabawę i wiele atrakcji. Wstęp na koncert jest bezpłatny.
14 3 14
2010-04-06T15:41:29+02:00
Mamy zaszczyt zaprosić państwa Joanne i Marka Kowalskich na koncert zespołu PHYSICAL który odbędzie się dnia 23.06.2010r. o godz. 17.00 w Kieleckim Centrum Kultury przy ulicy Wolnej 123.
Strój galowy obowiązkowy.
Dyrekcja KCK.
14 3 14
Mi bardziej chodziło o takie bardziej zaproszenie do innego kraju, ale i tak serdecznie dziękuje :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:41:44+02:00
Zaproszenie
Serdecznie Zapraszam Sz.P Annę Kowalską na koncert szkolnej grupy muzycznej "RyD",który odbędzie się 22 czerwca 2010 roku w auli szkoły im.Marii Składowskiej Curie ul.Słoneczna 12 w Warszawie o godzinie 14:00.
Wstęp bezpłatny.Gwarantujemy pani dobrą zabawę przy muzyce R'N'B.
Meneger zespołu
Katarzyna Nowak
11 3 11