Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:40:40+02:00
V=64l = 64 dm³
V=a³
64=a³
a=4dm=40cm - Odp. B
  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T15:41:52+02:00
B.40cm
dlatego że V=a³
a=40cm=4dm
V=(4 dm)³=64 dm³=64l
2010-04-06T15:44:32+02:00
Zmieńmy wszystko na dm
1dm3=1l
a)16cm=1,6dm
V-1,6*1,6*1,6=2.56*1,6=.096dm3
4.096dm3=4,096l

Odpowiedz a nie!

b)40cm=4dm
V-4*4*4=16*4=64dm3
64dm3=64

Odpowiedz b TAK!!!