Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:43:07+02:00
Układ równań

y=2/x
y=2x

2x=2/x
2x² = 2
x² = 1
x = 1 oraz x =-1

Punkty te to (1,2) (-1,-2)
3 3 3
2010-04-06T15:46:53+02:00
Tworzysz dwie tabelki. Jedną do wykresu 2/x bierzesz 4 liczby np. -2, -1, 1, 2, to są twoje x i podstawiasz. Tak samo robisz do 2x tabelka i dowolne liczby mogą być takie same jak poprzednie. robisz układ zaznaczasz te punkty i wykres ci sie przetnie.
1 5 1