Odpowiedzi

2010-04-06T15:42:15+02:00
2,5 cm na mapie 10 km w rzeczywistości
2,5 cm na mapie 10 000 00 cm w rzeczywistości
1 cm na mapie 400 000 cm w rzeczywistości
1 : 400 000
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:46:17+02:00
10km= 1000000cm
1000000cm:2,5cm= 400000
skala= 1:400000
14 4 14
2010-04-06T15:50:04+02:00
Odległość w rzecz - 10km = 1 000 000cm
odległość na mapie - 2,5 cm


2,5*x=1 000 000
x=1 000 000:2,5
x=400 000

skala: 1:400 000


Jak coś to pisz pw. :)
7 3 7