Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T15:55:09+02:00
Pacjet; Dzień dobry.
Lekarz; Dzień dobry.
Lekarz; Co panią do mnie sprowadza??
Lekarz; Prosze sie rozebrac przesłucham panią?
Pacjet;Od kilku dni boli mnie głowa??
Lekarz; Czy ma pani goraczke??
Pacjet;Tak, wczoraj wieczorem miałam 38 stopni
Lekarz; A czy oprucz bólu głowy i gorączki ma pani jakieś objawy takie jak wymioty biegunka??
Pacjent; Nie, raczej nie
Lekarz; Prosze sie rozebrac przesłucham panią?
Lekarz; wypisze pani recepte prosze nie wychodzic z domu tylko sie wygrzewac wie pani teraz taka pogoda wiosenna bardzo dużo jest przeziebien troche słońca wyjdzie a ludzie juz szaleją na krutki rękaw a o przeziebienie taką porą to bardzo szybko mozna złapać, do tego poradził bym pani zeby jadła pani dużo jogurtów i prosze dbac o siebie
Pacjent; dziekuje bardzo i dowidzenia
Lekarz; Dowidzenia
9 3 9
2010-04-06T15:55:27+02:00
W gabinecie:
- Dzień dobry panie doktorze.
* Dzień dobry Marto. Usiądź i powiedz co cię dręczy.
- Przez ostatnie trzy dni miałam mocne bóle głowy. Bardzo piecze mnie gardło. Czuję się osłabiona i bolą mnie wszystkie kości. Często zatykają mi się uszy i mam katar.
* Zaraz cię zbadamy i wszystkiego się dowiemy. Otwórz buzię.
-Aaaa....
* No tak, tego się spodziewałem. Masz zapalenie gardła. A teraz cię osłucham. Siedź spokojnie.
- Mam nadzieję, że to nie będzie nic poważnego..
* Jesteś przeziębiona także nie musisz się aż tak bardzo martwić.
-Ufff, jak się cieszę! Będę mogła jutro iść do szkoły?
* Niestety, ale nie będzie to możliwe. Przepiszę ci teraz parę leków i syrop abyś szybciej wróciła do zdrowia, jednak przez najbliższy tydzień będziesz musiała leżeś w łóżku.
- Jaka szkoda! Trudno, jakoś to przeboleję.
* Nie masz wyboru. Nie martw się, pamiętaj, że zdrowie jest najważniejsze. Wykup te leki jak najszybciej i idź do domu.
- Dziękuję bardzo. Zrobię wszystko tak jak mi doktor zalecił. Do widzenia!
*Do widzenia i życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

Pozdrawiam i proszę o najlepszą ;)
12 4 12