Proszę o napisanie dobrej i wyczerpującej odpowiedzi na polecenie w języku niemieckim i przetłumaczenie na j. polski.

"Przebywasz na kursie językowym w Bremie. Jedna z uczestniczek zaprosiła grupę na przyjęcie urodzinowe. Wspólnie z kolegą zastanawiacie się nad wyborem prezentu.
- odrzuć propozycję rozmówcy, by kupić perfumy
- spróbuj przekonać go do kupienia czegoś innego
- zaproponuj kompromisowe rozwiązanie"

Proszę o dokładne wykonanie tego polecenia.

2

Odpowiedzi

2010-04-08T23:17:39+02:00
A: Also wir sind zu Evas Geburtstagsparty eingeladen, was kaufen wir für sie? Vielleicht ein Parfüm? Frauen mögen das.
B: Das ist keine gute Idee. Wir kennen Eva nicht so gut. Ich finde, wir sollen ihr etwas nicht so persönliches kaufen. Ich schlage vor, wir kaufen für sie ein Buch oder einfach einen Blumenstrauß.

A : Wiec jesteśmy zaproszeni na imprezę ur. Do Ewy, co jej kupimy ? może perfumy? Kobiety to lubia.
B: To nie jest dobry pomysl. Nie znamy jej tak dobrze. Uważam ze powinniśmy kupić cos mniej osobistego. Proponuje żebyśmy kupili jej książkę lub po prostu bukiet kwiatów.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T00:12:48+02:00
Hey Bruno hast du schon gehört die Katja macht Geburtstagparty!
sag mal was kaufen wir denn als geschenk?
B.ja Sonja ich wird sagen Perfüm..Jede Frau magt es!
S. nö das ist nicht so gut.Wir kaufen lieber was anderes zb. Ein Gutschhein beim Schlecker da kann Sie dann alleine Ihre Lieblingsperfüme oder Creme kaufen!
B. Ja keine schlechte Idee ausserdem Gutschhein sind jetz IN!

hey bruno slyszales juz ze katja robi przyjecie urodzinowe?
powiedz co my jej kupimy na prezent?
powiedzialbym ze perfumy,kazda kobieta to lubi!
nie to nie jest dobry pomysl. moze lepiej cos innego?
Bon Towarowy w perfumerii Schlecker to bedzie mogla sama sobie wybrac perfumy lub krem jaki lubi!
No wlasnie to dobry pomysl pozatym Bony Towarowe sa teraz bardzo w modzie!
1 4 1