Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T15:44:27+02:00
TO OD MOJGO KOLEGi!!
PRZERÓB SOBIE
LICZE NA NAJ

Nazywa się Krystian. Chodzi zemną do technikum w Lipnicy Wielkiej. Jego rodzeństwo to cztery siostry i jeden brat. Krystian ma 16 lat. Jest bardzo szczupły ale za to wysportowany. Ma brązowe włosy i niebieskie oczy. Jest przystojny, podoba się dziewczynom prawie wszystkim, ma przyjacielski uśmiech. .
Jego zainteresowania to matematyka, plastyka, i jego najlepszego przedmiotu czyli języka angielskiego. Z językiem angielskim idzie mu bardzo dobrze. Wszystkie prace klasowe pisze na celujący. Jego słabsze przedmioty to muzyka, biologia i chemia. Interesuje się się sportami tak jak wszyscy chłopcy czyli, piłką nożną i siatkówkę. Bardzo lubi te sporty, ponieważ trenuje regularnie. Nie opuścił ani jednego treningu z wiązaną z piłką nożną czy siatkówką.Razem z kolegami byli n nie pokonani, zwyciężali wszystkie mecze, wygrywali niesamowitą przewagą. Dostawali puchary przed całą szkołą, wszyscy byli z nich dumni a szczególnie dyrektor że reprezentują szkołę tak pięknym rezultatem. Dostał propozycje od pewnego pana czy nie chciał by się przenieś do innego miasta i wraz z nim trenować. Ale Krystian się nie zgodził, ponieważ nie chciał opuszczać tej okolicy i nie chciał zostawić zespół piłkarskiego którym tak daleko zaszli. Krystian nie tylko za zawody sportowe otrzymywał nagrody, ale również za dobre wyniki w nauce. Wygrywał konkursy z angielskiego był on najlepszy rozwiązał test prawie na 100 %. Wyniki w nauce miał znakomite najlepsze w całej szkole. Dostał pochwalony przez wszystkich nauczycieli uczących w tej szkole i dostał on wysokie stypendium za naukę.Jak każda osoba ma swoje słabe i mocne strony charakteru. Krystiana mocną stroną charakteru była odpowiedzialność, pracowitość, jest dla wielu osób pomocny, uczciwy i szczery. Natomiast słabsze strony charakteru to była gadatliwość
Krystian, gdy stał się mężczyznom zamieszkał w Warszawie wraz z żoną. Wykształcił się na porządnego architekta i inżyniera
168 3 168
bardzo krotka charakterystyka c;
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:47:33+02:00
Moj najlepszy kolega ma na imie Daniel.Jest on moim najlepszym przyjacielem. Pomaga mi zawsze w trudnych sytuacjach i zawsze mogę na niego liczyc. Daniel jest wysokim, szczuplym brunetem o niebieskich oczach. Dobrze gra w piłkę ręczną i nozna. Jest świetnym uczniem. Zawsze jest punktualny. Jego najlepsza cecha to szczerość.Jest pomocny i miły. Za to lubię go najbardziej.
166 4 166