Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:47:46+02:00
Po occie kość staje się giętka i miękka ponieważ straciła sole mineralne które nadają jej twardość
kość jest kruchliwa ponieważ białka nie łączą się i nie tworzą twardej struktury
2010-04-06T15:49:19+02:00
1 Zachowa ona także swój kształt, ale straci zupełnie sztywność, bedzie ja można z łatwością wyginać. Kwas rozpuścił bowiem części nieorganiczne, czyli sole mineralne, które usztywniają kościkość. w 2 przypadku kość zachowa swój kształt, ale bedzie się rozsypywała przy każdym dotknięciu