Odpowiedzi

2010-04-06T15:49:35+02:00
6⅝=
można wykonać dzielenie 5:8=0,625
lub rozszerzyć ułamek ⅝ przez 125 (pomnożyć licznik i mianownik przez 125:
5*125=625
8*125=1000
czyli ⅝=⁶²⁵/₁₀₀₀=0,625)

6⅝=6,625

Odp. C
5 4 5
2010-04-06T15:50:03+02:00
6 i 5/8 = 6,625, bo musimy zrobić tak aby w mianowniku była ;oczba 10, 100, 1000, 10000 itd. a przez 8 jest podzielna liczba 1000 i jak podzielimy 1000 na 8 to wyjdzie nam 125 , a 125 razy 5 = 625 ...
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:54:44+02:00