Odpowiedzi

2010-04-06T15:50:08+02:00
Jesteś naprawdę piękny, musisz w to uwierzyć wtedy na pewno wszystko ci sie uda. Wierze w Ciebie. Spójrz jakie masz piękne błękitne oczy są takie niesamowite jedyne w swoim rodzaju. Nikt nie ma takich pieknych jasnych oczu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:51:24+02:00
Uwież w siebie pójdż do kosmetyczki, fryzjera .Jeżeli jakiś chłopak bedzie z tobą rozmawiał albo strzela komplementy to zna czy że mu sie podobasz.