Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:50:53+02:00
Dnia 21.03.2010 odbędzie się kiermasz Wielkanocny. Odbywać się będzie w szkole nr 324 w Warszawie przy ulicy sezamowej 2.Rozpocznie się on o godzinie 12 i będzie trwał do 18. Będzie można kupić wiele wypieków oraz ozdób wykonanych przez uczniów szkoły. Serdecznie zapraszamy
2010-04-06T15:52:56+02:00
Ogłoszenie!
Dnia 27 marca bierzącego roku od godziny 10 do 17 na placu Biegańskiego(przy ratuszu) w Częstochowie odbędzie się kiermasz Wielkanocny,na którym można znależć wiele ciekawych dekoracjii,pomysłów na ładne pisanki i ozdoby oraz wiele więcej.Serdecznie zapraszamy!
Rada Częstochowy
2010-04-06T15:55:48+02:00
Ogłoszenie
W dniu 16.03.2011r. na rynku w Krakowie o godz. 13 obędzie się kiermasz Wielkanocny. Będzie można tam kupić rzeczy które pięknie ozdobią wielkanocny stół.





podpis nadawcy