W szufladzie jest 35 krawatów, wśród których 20% jest zielonych, a pozostałe są niebieskie. Losowo wyciągamy po jedenym krawacie i - bez oglądania - odkładamy do pudełka. ile co najmniej krawatów należy wyciągnąć,aby mieć pewność, że w pudełku będą co najmniej trzy krawaty niebieskie>
a) 20
b) 10
c) 7
d) 3

3

Odpowiedzi

2010-04-06T15:51:15+02:00
Mysle ze 7 czyli odpowiedz c

1 5 1
2010-04-06T15:53:17+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:54:03+02:00
20/100% to 1/5
35*1/5= 7



odp. C