Dane:
Prostokątna podłoga o wymiarach 6,5 * 9m.
puszka farby starcza na pomalowanie 10m podłogi.
jedna puszka kosztuje 15,20
Szukane : liczba i koszt potrzebnych puszek.
proszę o pomoc:)
jeżeli jest taka możliwość proszę o pozostawienie obliczeń:)

3

Odpowiedzi

2010-04-06T16:00:22+02:00
P=6,5*9
P=58,5m
Potrzeba 6 puszek na pomalowanie podłogi.
6*15,2=91,2zł
Odp: Liczba puszek:6, koszt:91,2zł.
2010-04-06T16:00:56+02:00
6,5m*9m=58,5m2
58,5/10=5,85=6 (potrzebne puszki)
6*15,20=91,2zł

Potrzebnych jest 6 puszek i kosztują one 91,2 zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T16:05:01+02:00
* to bedzie razy;p
P=6,5m *9m= 58,5m kwadratowych( dwójka na górzexD)
58,5 m kwadratowych :10m= 5,85 szt w zaokrągleniu (falowane równa się) 6szt puszek ( bo 5 nie wystarczy)
6*15,20 zł=91,20 zł
Odp: Trzeba kupić 6 puszek farby i zapłacić 91,20 zł

Proszę;p