Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T16:03:33+02:00
Jeść chleb z niejednego pieca- być doświadczonym życiowo

Owczy pęd- jest to naśladowanie aktualnego trendu, tak jakby staranie się być na fali

Podrzucić komuś kukułcze jajo- zrzucić na osobę nie spodziewająca się tego obowiązek

Gruszki na wierzbie- obiecywać rzeczy, których nie da się spełnić

Utopić kogoś w łyżce wody- nienawidzić jakiejś osoby i źle jej życzyć


Pozdrawiam i proszę o naj ;)
12 3 12
2010-04-06T16:04:03+02:00
1. Być doświadczonym życiowo
2. Bezmyślne, bezkrytyczne naśladowanie
3. Obarczyć kogoś załatwieniem kłopotliwej sprawy, której samemu nie chce się załatwić
4. Nierealne obietnice
5. Nienawidzić kogoś, bardzo kogoś nie lubić i życzyć mu jak najgorzej
13 2 13
2010-04-06T16:04:53+02:00
1.to znaczy , że ktoś był w wielu miejscach ,wiele przeżył ,poznał wiele nowych żeczy ..... np:" jadłem z niejednego pieca"

2.zapał ,np: do pracy

3.wykorzystać kogoś do swoich celów np: kazać komuś zrobić za siebie zadanie domowe ;)

4.coś nierealnego , abstrakcyjnego

5.tak kogoś nienawidzić że aż by się go w łyżce wody utopiło (chociaż to jest nierealne) :) ;)
8 3 8