Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T16:07:30+02:00
2.Na czym polega różnica między siłami równoważącymi się , a siłami akcji i reakcji ?
Siły się równoważą kiedy jednocześnie działają na dany obiekt, np: kiedy dwie osoby z jednakową siłą ciągną szafę z 2 róznych stron szafa zostanie w miejscu.
Siłami akcji i reacji nazywamy siłę działającą na dany obiekt i siłę która po pewnym czasie jej odpowiada, np: kiedy uderzymy w słół, na którym stoi kubekz kawą, to zaraz poruszy się kawa w kubku.
lub w skrócie
2. Sily rownowazace jak nazwa wskazuje sie rownowaza a akcji i reakcji nie pozniewaz maja inne ptk przylozenia.
pzdr liczę na naj ;p
3 5 3
2010-04-06T16:07:56+02:00
Siły się równoważą kiedy jednocześnie działają na dany obiekt, np: kiedy dwie osoby z jednakową siłą ciągną szafę z 2 różnych stron szafa zostanie w miejscu.
Siłami akcji i reakcji nazywamy siłę działającą na dany obiekt i siłę która po pewnym czasie jej odpowiada, np: kiedy uderzymy w stół, na którym stoi kubek z kawą, to zaraz poruszy się kawa w kubku.
3 2 3