Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T16:11:43+02:00
Rosliny motylkowe są używane jako zielony nawóz, gdy pozwalają utrzymać pozytywny bilans azotu występującego w glebie. Wzrost roślin, które wzrastają na miejscu roślin motylkowych jest wprost proporcjonalny do ilości azotu jaki został zgromadzony w glebie. Rośliny motylkowe współżyją, bowiem np. z bakteriami Rhizobium, które pobierają i wykorzystują azot z powietrza glebowego. Taki azot staje się wtedy dostępny dla roślin.

dasz najj
1 5 1
2010-04-06T16:12:00+02:00
Bo zawierają dużo azotu!!!!
PoZdRo!!! ;D