Odpowiedzi

2010-04-06T16:15:13+02:00
Dla tego co nigdy mnie nie zostawia w potrzebie. Zawsze służy mi pomocą. Choć czasami bywam uparty i nie mądry to on zawsze mi pomaga. Dla tego którego zawsze pozostanie moim przyjacielem. Nie zapomnę Cię nigdy! Darku to dla Ciebie.
2 1 2
2010-04-06T16:15:17+02:00
Dla najwspanialszego przyjaciela,
za to że był, jest i będzie.

podpis
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • 75b
  • Początkujący
2010-04-06T16:15:20+02:00
"Trzeba umieć walczyć o swoje marzenia, ale trzeba też wiedzieć, które drogi są nie do przebycia i zachować siły na przejście innymi ścieżkami."
P. Coelho

Spełnienia reszty marzeń - xxx.




Nie zapomnij o dacie i podpisie ; )
1 4 1