Odpowiedzi

2010-04-06T16:16:46+02:00
Ciśnienie atmosferyczne-Zależy od szerokości geograficznej oraz od wysokości nad poziomem morza no i temperatury ;p
24 4 24
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T16:17:48+02:00
Cisnienie atmosferyczne zależy od wysokości n.p.m.

Ciśnienie normalne jest to cisnienie które odpowiada cisnieniu atmosferycznemu
ale tak dokładnie to nie powiem ci w definicji co to jest cisnienie normalne
16 2 16
Co to jest ciśnienie Atmosferyczne i od czego zależy