Plac zabaw ma kształt prostokąta o wymiarach 20m na 30m .Pan Stanisław i pan Kazimierz mają go ogrodzić siatką . Ile siatki muszą przygotować jeśli po ogrodzeniu zainstalują też bramę o szerokości 6m i furtkę o szerokości 2 m?

3

Odpowiedzi

2010-04-06T16:16:09+02:00
2*20+2*30-(6+2)=40+60-8=92
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T16:17:26+02:00
* to bedzie razy;p

Ob= 2*20m+ 2*30m= 40m+60m= 100m
100m-(6m+2m)= 100m-8m= 92m
Odp:Muszą przygotować 92 m siatki
1 5 1
2010-04-06T16:20:56+02:00
Obw= (2*20m+2*30m)-(2m+6m)=(40m+60m)-8m=100m-8m=92m