Połącz w związki wyrazy wybrane z rozsypanki i tak, aby powstał logiczny komunikat.

publiczne, powstały, w, stałe, Gracji, teatry, V-VI w. p. n. e., w
prymitywne, z, stawiano, wcześniej, budowle, drewna, teatralne
pod, odgrywano, niebem, przedstawienia, gołym

Powiedz, co pomogło ci w połączeniu wyrazów.

2

Odpowiedzi

2010-04-06T16:19:56+02:00
Stałe publiczne teatry Grecji, powstały w V-VI w. p.n.e.Wcześniej stawiano prymitywne teatralne budowle z drewna.Przedstawienia odgrywano pod gołym niebem.

Pomogło mi to , że z poszczególnego zdania, wyrazy były w jednym rzędzie.
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T16:20:04+02:00
Stałe teatry publiczne powstały w Grecji w V-VI w. p.n.e.
Wcześniej stawiano prymitywne budowle teatralne z drewna.
Przedstawienia odgrywano pod gołym niebem.
15 4 15