Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T16:20:25+02:00
Zawiadomienie
(tu akapit) Zawiadamia wszystkich uczniow, iz zostaje odwolany wystep zespolu Ganga z powodu choroby jednego z czlonkow. Wystep odbedzie sie jeszsze w tym miesiacu.
Serdecznie przepraszamy!
RSU
2010-04-06T16:23:52+02:00
UWAGA!

Z przykrością informujemy, że jutrzejszy występ zespołu Ganga został odwołany. Prosimy by nie robić zamieszania. Prawdopodobnie zespół wystąpi w przyszłym tygodniu z powodu napiętego grafiku. Przepraszamy.