Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T16:24:01+02:00
Przede wszystkim można było zobaczyć postacie. Jak wyglądają, jak się ubierają. Jest dużo ciekawszy. Można zobaczyć te wszystkie sceny które były opisane w książce a nie wyobrażać jak to wyglądało. Ogląda się o wiele krócej niż czas który poświęca się na czytanie.
2010-04-06T16:27:59+02:00
Film podobal się bardziej od ksiaazki, poniewac mozna bylo zobacz jak naprawde wygladaly te postacie. Kiedy oglądamy film nie trzeba używac wyobrazni. A przedewszystkim nie musimy czytac. :))))))