Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T16:28:33+02:00
- Skąd wiadomo, że jest się zakochanym?
- Jakie są objawy miłości?
- Czy łatwo ją rozpoznać?
- Czy można po miłości się przyjaźnić?
- Czy warto się zakochiwać?
- Co daje nam miłość?
2010-04-06T16:45:20+02:00
-jakie osoby mogą zwrócić Twoja uwagę?
- jaka ta osoba powinna być wg Ciebie? (charakter)
- szukasz miłości czy czekasz aż miłość znajdzie Ciebie?
- skąd będziesz wiedział/ wiedziała że się zakochałeś/aś?