Napisz swój życiorys według podanych wskazówek
- Przedstawienie się (Kinga8900)
- Informacje o miejscu i dacie urodzenia (03.09.,w kole)
-Rodzice (Dorota i Marek)
- Rodzeństwo (1 siostra Małgosia szkoła liceum LO im kazimierza wielkiego)
- Dzieciństwo(od 2 roku życia chodziłam do żłobka )
- Rozpoczęcie nauki (rok 2005 kl 1 szkoła podstawowa nr 3 w kole im Marii Konopnickiej)
ma się kończyć tak: po skonczeniu szkoły w 2011 będę kontynuowała szkołę w gimnazium
co najmniej na 1 kartkę A4
potrzebna na dziś z góry dziękuję :)

2

Odpowiedzi

2010-04-06T16:34:14+02:00
5.04.2010
Życiorys
Ja, Kinga8900 urodziłam się 03.09.2010 roku w Kole. Moimi rodzicami są Dorota(z domu Nowak) i Marek Kowalscy. Moja siostra Magda uczęszcza do Liceum Ogólnokształcącego imienia Kazimierza Wielkiego.
Od drugiego roku życia chodziłam do żłobkaW roku 2005 rozpoczęłam naukę w szkole podstawowej nr 3 w kole Marii Konopnickiej.
Po ukończeniu szkoły w 2011 roku będę kontynuowała szkołę w Gimnazjum nr...... im............
Kinga8900
(własnoręczny podpis)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T16:37:15+02:00
Nazywam się Kinga8900. Mam lat... (wiek).
Urodziłam się 3 września .... roku w
Kole. Moi rodzice to Dorota i Marek .... (nazwisko). Mam siostrę
Małgosię, która chodzi do Liceum Ogólnokształcącego
im. Kazimierza Wielkiego.Interesuję się ......., a także
....... . Mam ... (zwierzątko, jeśli nei am to nie pisać), który
nazywa się .... (imię zwierzątka).
W wieku 2 lat zaczęłam chodzić do żłobka.Podobało mi się tam/
nie podobało mi się tam.
Naukę rozpoczęłam w
2005 roku. Poszłam wtedy do 1 klasy szkoły podstawowej nr 3
w Kole im. Marii Konopnickiej.


Napisz tam jeszcze gdzie pracują twoi rodzice. Więcej o tym,
czym się interesujesz. Dodaj jeszcze jakieś ciekawe wydarzenia
z dzieciństwa. Za mało podałaś info. Proszę o max. :) Z
góry dzięki.