Odpowiedzi

2010-04-06T16:38:21+02:00
Zastosowania tkanin: ubrania i pojemniki, takie jak torby i kosze, dywany, firany
zastosowanie dzianin: w kardiochirurgii, w ortopedii, w okulistyce,
zastosowanie wyrobow plecionych: tasiemki plecione, sznurki skręcane, tasiemki dziane lub tkane
wlokna: włókniny - usztywnianie niektórych elemnetów odziezy ( paski, rękawki, kołnierzyki
162 4 162
Najlepsza Odpowiedź!
  • seew
  • Początkujący
2010-04-06T16:43:42+02:00
1.
Tkanin:
- przemysł odzieżowy
- dekoracje
- obuwie
dzianin :
- medycyna
- odzież sportowa
- przemysł odziężowy
wyrobów plecionych:
Uszczelnianie kominków
różnego rodzaju szczeliny,
Uszczelnianie pomp kanalizacyjnych
przędzin:
do powlekania gum
tkaniny do obuwnictwa
W celu uzyskania barwnych wzorów
włókien
stosowane w ubraniach,
okładzinach tapicerskich
wyrabianie nici

2.Pranie właściwe - inaczej pranie główne
171 2 171
2010-04-06T16:46:55+02:00
Tkanin - firany, wyroby ścierokowe , obrusy.
dzianin - swetry, rękawice, czapki
wyrobów plecionych - koronki, tiule, wstawki
przędzin odzież jesienno -zimowa, kurtki, kombinezony.
włókien liny włókienne, nicie, dywany
54 3 54