Odpowiedzi

2010-04-06T16:31:51+02:00
" Byc albo nie byc, o to jest pytanie'
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T16:34:05+02:00
Poloniusz: Cóż czytasz, mości książę?Hamlet: Słowa, słowa, słowa. - Hamlet, akt II

Słabości, twe imię kobieta! - Hamlet, akt I

-Co czytasz?
-Słowa, słowa, słowa.

Biada podrzędnym istotom, gdy wchodzą
Pomiędzy ostrza potężnych szermierzy.


liczę na naj;**
POZDRO;]


2 4 2