Odpowiedzi

2010-04-06T16:34:37+02:00
Sobin,10.04.2010r.

Droga Sylwio!
lubie wiosne bo jest ciepło sa kwiaty. bazie kotki sa białe.



cześc
7 1 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T16:35:24+02:00
Droga Aniu!
Wielkimi krokami zbliżał się kwiecień. Niedługo miało zrobić się cieplej ponieważ do Nas idzie wiosna. Bardzo się cieszę ponieważ będzie można się bawić na dworze oraz spotykać się z przyjaciółmi codziennie lub urządzać sobie wycieczki rowerowe. Będzie wspaniale! Cieszę się też z tego powodu że przyjedziesz. Będziemy chodzić po łące i patrzeć na piekne słońce. Będziemy wąchać tulipany i fiołki.
Uwielbiam wiosnę ponieważ przylatują do nas ptaki ,które bardzo lubię, jest ciepło i nie trzeba siedzieć w domu czy też ubierać kurtkę. Można wtedy ubrać spodenki i wyjść zaczerpnąć świeżego powietrza jakie przyniosła kwietniowa wiosna.
Bardzo Cię pozdrawiam! Z niecierpliwością czekam na Twój przyjazd.

Całuję
Twoja Maja
6 4 6