Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T16:37:07+02:00
Panie Jezu Chryste!

Dziękujemy Ci za wszystkie Twe Cuda, a szczególnie za największy - Zmartwychwstanie, bez którego nasze życie nie miałoby sensu. Dziękujemy ci także za Sakrament Chrztu, dzięki któremu mamy otwartą drogę do pozostałych sakramentów, i przez niego możemy być Dziećmi Twego Ojca. Prowadź nas, Zmartwychwstały Królu, do Niego, który żyjesz i królujesz na wieki wieków.

Amen!
1 5 1
2010-04-06T16:38:21+02:00
Wszechmogący wieczny Boże, Ty poprzez mękę swojego syna, a naszego Pana Jezusa Chrystusa otworzyłeś nam bramy niebios. On będąc twojej woli ukorzył samego siebie, aby wybawić nas od zguby. Jego zmartwychwstanie dało nam nadzieję nowego życia, do którego jesteśmy włączeni przez chrzest w chrystusie.Dziękujemy za możliwośc uczestniczenia w Tajemnicach Paschalnych, przez które jesteśmy odrodzeni przez wodę i ducha świętego.
Przez Chrystusa, który żyje i króluje w jedności ducha świętego, bóg przez wszystkie wieki wieków. amen.
6 2 6
2010-04-06T16:39:11+02:00
Dziękuje ci Boże za twe hojne dary i możność zesłania na ziemię zwycięskiego zbawiciela .Bądź miłościw nam grzesznym a racz nas dopuścić do tajemnicy paschalnej za ktorą szczerze składamy dzięki. Przez Chrystusa pana naszego .Amen
1 5 1