Odpowiedzi

2010-04-06T16:52:11+02:00
Zeby nie parowala z niej woda i zeby nie wyschla- olwj zapobiega parowaniu.
2010-04-06T16:54:23+02:00
Zeby szybko niewysła bo jak wyschnie staje sie niesmaszna
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T17:23:07+02:00
Witamina A zawarta w marchwi wraz z karotenem staje się przyswajalna dzięki obecności tłuszczu dlatego należy go dodawać najlepiej w postaci właśnie oliwy z oliwek bądź oleju.