Odpowiedzi

2009-11-02T16:35:37+01:00
'Niezwykle odważna i dobra kobieta uratowała 2,5 tys. dzieci, a ty mo żesz to wszzystko obejrzec. Serdecznie Zapraszam! '
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T16:35:49+01:00
Zachecam wszystkich do obejrzenia filmu dzieci Ireny sendlerowej. film jest bardzo wzruszajacy i godny obejrzenia
2009-11-02T16:56:06+01:00
Z okazji rocznicy wybuchu II Wojny Światowej termin premiery jest jak najbardziej trafiony. W obliczu dwóch ważnych dat film spełnia zarówno rolę edukacyjną jak i pogłębia refleksję nad cierpieniem, niewolą, brakiem tolerancji i humanitaryzmu. Mimo kilku niedociągnięć realizacyjnych „Dzieci Ireny Sendlerowej" warto obejrzeć, ten film przynajmniej dlatego, ze mozna przyblizyc sobie nie tak dawne czasy ale jednak jakie różne od naszych oraz magiczne efekty silnej determinacji jednej kobiety, która pociągnęła za sobą innych, by wspólnie walczyć o najcenniejszą wartość - życie.