Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T16:48:38+02:00
Jan pawel II byl nie tylko papieżem ale osobą która zasluguje na wielekie szanowanie. był on osoba która troszczyla sie o wszystkich. kochl on najbardziej dzieci ktore bez wzgledu czy były biedne czy bogate kochal je nad życie. mysle że zdzialal on wiele bo np. odwiedzil Afrykę w której zorganizowal zbiórkę żyności i brań które im tam zawiózl. współpracowal on także z wwieloma fundacjami dal chorych i biednych dzieci. ten czlowiek byl bardzo wyrozumialy i umial wybaczać największą krzywde. gdy go postrzelili poszedl do tej osoby i powiedzial "przebaczam Ci w imię Pańskie". myślę że zostalo po nim wiele wiele dobrych rezczy
1 5 1
2010-04-06T16:49:34+02:00
Moim zdaniem bardzo wpływał na innych ludzi. Potrafił mówić w taki sposób że każdy chciał go słuchać. Dzięki niemu szerzyła się wiara na całym świecie :)