Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T16:45:23+02:00
Napisz że najbardziej podczas Wielkiego Piątku przeżyłaś Liturgie Słowa gdzie była czytana Męka Pańska oraz Adoracje Krzyża gdy każda osoba w kościele podchodziła by ucałować Krzyż. Opisz jeszcze jak Służba Liturgiczna podążała do Grobu Pańskiego

Ola nie "jakies tam czytania" tylko Męka Pańska.
Poza tym można odprawić msze święta ale tylko wtedy gdy jest potrzeba udzielenia Wiatyku.
1 5 1
2010-04-06T16:46:20+02:00
Napisz tak:
Wielki Piątek to bardzo wyjątkowy dzień w roku ponieważ jest to jedyny dzień w którym nie odprawia się Msza Święta. Na początek są różne czytania a potem Adoracja Krzyża. Do Grobu Pańskiego Na początku szedł ksiądz na za nim podążali ministranci.
1 5 1