Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T16:49:22+02:00
1.Gdybym był św. kupiłbym sobie baranka.
2.Gdyby krowa latała, to bym się cieszył
3.Gdybym teraz w szkole, to uczyłbym się.
4.Gdyby komputer się popsuł, to bym kupił sobie nowy.
5.Gdybyśmy grali, to byśmy wygrali.
6.Gdybyście grali, to byście przegrali.
7.Gralibyśmy jutro w piłkę.
8.Może zagralibyśmy w szachy.
9.Moze dzisiaj pojechałbym do sklepu
10.Moze jutro zachorowałbym
2010-04-06T17:05:33+02:00
Z chęciom poszła bym do kina.
Gdy bym mogła to bym Ci wszystko powiedziała.
Nie chciała bym iść do dyrektora.
Pograła bym w koszykówke.
Chciała bym iść do szkoły.
Poszła bym na miasto.
Moja kolezanka uderzyła by mnie.
Iwona omało by mnie nie skłamała.
Uderzyła bym Cie.
Omało bym sie nie pomyliła.