Odpowiedzi

2010-04-06T16:56:03+02:00
Solidarność klasowa polega na tym, że uczniowie stoją za sobą murem. Nie skarżą na siebie wzajemnie i nie dokuczają sobie. Potrafią stanąć w obronie kolegi z klasy i nie pozwalają na to, aby ktoś go obrażał. Są zgrani i dobrze się dogadują.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T17:35:22+02:00
Solidarność klasowa polega na tym, że uczniowie stoją za sobą murem, pomagają sobie i zawsze mogą na sibie liczyć. Nie biją się ani nie wyzywają. Nie pozwalają na to by komuś z klasy działa się krzywda lub czuł się nie swojo w szkole. Zgrana klasa potrafi sie zawsze dogadac i jest lubiana przez nauczycieli. jest takze wzorem dla innych klas.
4 5 4