Odpowiedzi

2010-04-06T16:51:11+02:00
Chroni je przed wysuszeniem
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T16:52:12+02:00
Śluz pokrywający skórę płazów jest niezbędny do utrzymania stałej wilgotności na powierzchni skóry (chroni przed nadmiernym wysuszaniem skóry) oraz umożliwia wymianę gazową.
3 3 3
2010-04-06T16:52:53+02:00
ŻABY-
1)sluz na skorze, aby trudniej je bylo zlapac
2) wilgotna skora nie pozwala parowac wodzie
4 2 4