Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T16:53:04+02:00
100*0,32=32g- masa cukru na poczatrku m1
m2 - masa dosypanego cukru

Cp= (m1+m2)*100%/100+m2
86=32*100+100m2/100+m2
86(100+m2)=3200+100m2
8600+86m2=3200+100m2
5400=14m2/14
385,7=m2
2 5 2
2010-04-06T16:57:33+02:00
100*32%=32
100-32=68

100%-86%=14%

68 - 14%
x - 86%

86*68
x = ------ ≈ 417,714
14
417.714-32=385,714

dosypano około 385,71 g



prosze o najlepsze rozwiązanie :D
3 5 3