Odpowiedzi

2010-04-06T16:56:06+02:00
Choroby zakazne:Sepsa, choroby tropikalne, borelioza, toxoplazmoza, grypa, odra, ospa, półpasiec, hiv
Zatrucia pokarmowe są to choroby wywołane spożyciem pokarmów zawierających chorobotwórcze bakterie i ich toksyny, pasożyty, wirusy lub zanieczyszczenia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T16:58:30+02:00
jadłospis
śniadanie- twarozek(ser,śmietana,cebula,zotkiewka,pomidor,) wraz z chlebem popijany ciepłą cherbata,
2 śniadanie; sałatka owocowa i sok pomarańczowy,
obiad: rosół + ryba,ziemniaki, sórówka z kapusty popiane kompotem wiśniowym,
3. podwieczorek musli, jogórt
kolacja. sałatka grecka

choroby zakżne-to takie choroby którymi możemy się zarazić porzez bliski kontakt z osoba zakażona np. grypa jelitowa,

zatrucia-choroba wynikająca ze spożycia pokarmu lub przyjęcia płynów zawierających substancje szkodliwe powoduje wymioty, biegunke,