Wstaw brakujące przecinki:

a) Odyseusz oślepił cyklopa Polifema wypalając mu jedyne oko.
b) Wysłuchawszy prośby Polifema Posejdon zesłał na statki Odyseusza gwałtowne wiatry.
c) Penelopa czekając na powrót męża zwlekała z podjęciem decyzji o
ponownym małżeństwie.
d) Przybrawszy postać żebraka Odyseusz dotarł do swojego pałacu.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T16:55:03+02:00
A) Odyseusz oślepił cyklopa Polifema, wypalając mu jedyne oko.
b) Wysłuchawszy prośby Polifema, Posejdon zesłał na statki Odyseusza gwałtowne wiatry.
c) Penelopa czekając na powrót męża, zwlekała z podjęciem decyzji o
ponownym małżeństwie.
d) Przybrawszy postać żebraka, Odyseusz dotarł do swojego pałacu.
3 5 3
2010-04-06T16:56:24+02:00
A) Odyseusz oślepił cyklopa Polifema, wypalając mu jedyne oko.
b) Wysłuchawszy prośby Polifema, Posejdon zesłał na statki Odyseusza gwałtowne wiatry.
c) Penelopa, czekając na powrót męża, zwlekała z podjęciem decyzji o
ponownym małżeństwie.
d) Przybrawszy postać żebraka, Odyseusz dotarł do swojego pałacu.
1 4 1