Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T16:58:27+02:00
540g*35%=189g
540g-240g=300g

Cp=189g*100%/300g=63%
2010-04-06T17:29:28+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Z def. stęż. procent.
35g subst.----100g roztworu
xg subst.------540g roztworu
x=189g subst.
Odparowano 240g wody, więc
189g subst.-----300g roztworu
xg subst.--------100g roztworu
x=63g subst.
x=63%
Otrzymany roztwór jest 63%
1 5 1