Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T16:55:43+02:00
Sięgniemy do słownika języka polskiego - moim zdaqniem
2 5 2
2010-04-06T16:56:09+02:00
Sięgniemy po słownik języka polskiego ;)
Gorzeć:
a) palić się
b) jaśnieć, świecić się
c) rumienić się
d) być ogarniętym przez jakieś silne, gwałtowne uczucie
5 4 5
2010-04-06T16:56:50+02:00
Tak trzeba sięgnąć do słownika ;) Słownik języka polskiego. Daj mi naj <prosi>
5 3 5