PRZETŁUMACZYĆ ......

hi, meera.i haven't seen you for ages.where have you been ?

i've been away.we were in india for a month.
really? what were you doing there?
i was visiting relatives.my grandmother lives there.
cool.what was it like?
hot!but it was brilliant though.what about you?how have you been?
not bad. we went to ibiza in the summer - not quite as exotic as india.
great.anyway, i'd better go.i'm in a hurry.
ok.good to see you around again.

3

Odpowiedzi

2009-11-02T16:44:15+01:00
Cześć, Meera. Nie widziałem cię od wieków. gdzie byłaś?

byłam daleko. byliśmy w Indiach przez miesiąc.
Naprawdę? Co tam robiłaś?
Odwiedziłam krewnych. Moja babcia tam mieszka.
Super. Jak tam było?
gorrąco! ale jednak świetnie. a Ty? Gdzie byleś?
nieźle. byliśmy na Ibizie w wakacje - nie tak egzotycznie jak indie.
super, w każdym razie, lepiej będzie, jak już pójdę. spieszę się.
Okej. dobrze było znów cię widzieć!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T16:47:27+01:00
Cześć, meera. Nie widziałam Cię od wieków. Gdzie byłaś?
Byłam daleko. Byliśmy w Indiach na miesiąc.
Naprawdę? Co robiliście tam?
Odwiedziłam krewnych. Moja babcia tam mieszka.
Świetnie. Jak było?
Gorąco! Ale było wspaniale. A co u ciebie? Gdzie byłaś?
Nieźle. Byliśmy na Ibizie latem.- Nie tak egzotyczna jak India.
Świetnie. Zresztą powinnam iść. Spieszę się
Dobrze. Dobrze było cię znowu zobaczyć.
2009-11-02T16:50:16+01:00
Hi, meera.nie widziałem cie kilka lat .gdzie byłeś?

Bylem bardzo daleko. Bylismy w Indiach miesiąc.
Naprawdę? Co tam robiłeś?
byłem odwiedzić rodzinę .moja babcia nie żyje.
Fajnie.jak było?
gorąco! ale to był genialny. Powiedz co u ciebie. jak sie masz?
nieźle. poszliśmy na Ibizie w lecie - nie tak egzotycznych jak Indie.
super.Lepiej pojde, spiesze sie.
ok. milo cie bylo zobaczyc.