Odpowiedzi

2010-04-06T17:02:19+02:00
Bardzo lubię czytać książki,poniewsz są one jednym słowem piękne i interesujące.poprzez to dowiaduje się tego co myśli autor pisząc tą książke , a jeżeli mi się spodoba to ciężko od niej odstąpić na krok
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T17:05:35+02:00
Lubie je czytać, ponieważ są one bardzo interesujące, można sie z nich duzo nauczyć czytanie książek kształtuje, wyrabia zmysl spostrzegawczości. Osoby, które dużo czytają, nie robią błędów ortograficznych. Książki rozwijają fantazje.
2010-04-06T17:06:32+02:00
Lubię czytać książki ponieważ mogę przenieś się w inną rzeczywistość.