Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T17:02:42+02:00
Mięśnie znajdujące się w oku mogą wpłuwać na kształt żrenicy... która pełni funkcję soczewki. W zależności od kształtu żrenicy, zmieniają się też jej parametry...a szczególnie chodzi o ogniskową. Cały ten proces (czyli przystosowanie oka do zmiany odległości obrazu) to akomodacja.
25 3 25
  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T17:03:57+02:00
Wzrok ludzki polega na wrażliwych na światło komórkach znajdujących się w siatkówce oka. Są dwa rodzaje sensorów: pręciki i słupki. Pręciki są w stanie działać przy świetle o niskiej intensywności.
19 4 19