Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T17:04:24+02:00
Pojezierza Polskie są atrakcyjnym rejonem turystycznym. Turystów przyciągają głownie urozmaiconym krajobrazem, licznymi jeziorami i dużymi powierzchniami lasów oraz historycznymi zabytkami. Regionami turystycznymi są :Pojezierze Drawskie i Kaszubskie, Bory Tucholskie oraz pojezierza: Suwalskie, Lubuskie, Leszczyńskie i Gnieźnieńskie. Na Pojezierzu Gnieźnieńskim znajdują się liczne zabytki historyczne z okresów historii Polski. Są to m.in. Ostrów Lednicki, z grodem pierwszych książąt piastowskich, Katedra Gnieźnieńska z fragmentami świątyni z 12 wieku, romańska rotunda w Strzelinie oraz legendarna Mysia Wieża nad Jeziorem Gobło w Kruszwicy. W Biskupinie koło Żnina znajduje się najstarsza odkryta osada w Polsce z lat 550-400 p.n.e . Jest ona skonstruowana i udostępniona dla turystów.
5 4 5
2010-04-06T17:08:32+02:00
Wielkopolska:
Skansen Miniatur w Pobiedziskach
Tor saneczkowy na Malcie
Poznańskie Koziołki
Konin - Prawdziwy milowy kamień
Makiety Dawnego Poznania
Sala wyobraźni - CINEMA PARK - Poznań
Pomorze:
Rezydencja Prezydenta RP
Helskie Fokarium
Muzeum Stoczni Gdańskiej Solidarność
Zamek Krzyżacki
Lunapark Sowiński
Park Wodny Redzikowo
Rejsy na Bornholm - Ustka
6 3 6