Odpowiedzi

2010-04-06T17:09:08+02:00
Kochać jak łatwo powiedzieć , ale jak to zrozumieć?
Człowiek kocha i obdarza uczuciem drugiego człowieka.
Miłość jest nie zastąpiona nie ma na nią ani lekarstwa
ani leku.
To uczucie sprawia że można odpłynąć w siną dal,
spotkać wiele uczuć powiązanych z miłością.
Bo miłość trzeba pielęgnować tak jak roślinne,
dbać i szanować a także podlewać.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T17:09:40+02:00
Miłość ma kilka imion
Miłość czasem Cię kłamie
Lecz gdy ją znajdziesz
Możesz odpłynąć
Daleko od świata
Który Cię znał.

Możesz o niej marzyć
Czasem tęsknić i płakać
Nigdy jednak możesz
Jej nie znaleźć
I wtedy ból
Ogarnie duszę twą.
1 5 1
2010-04-06T17:29:19+02:00
Miłość to wolność zakuta w kajdany
Człowiek kocha a nie jest kochany
2 5 2