Odpowiedzi

2009-11-02T16:43:07+01:00
DOBRY WLADCA CHCIAL JAK NAJLEPIEJ DLA SWOJEGO PANSTWA , TRAKTOWAL WSZYSTKICH OBYWATELI ROWNO
2009-11-02T16:45:01+01:00
*sądził i trzymał się tego, ze wszystkich zdrajców nalezy surowo karać
*był przedświadczony, ze ''nasze szczęście w szczęściu miasta leży''
*twierdził, że w podejmowaniu decyzji najważniejszy jest rozum
*wszystkich traktował tak samo(równo)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T16:54:32+01:00
Chciał jak najlepiej dla państwa , był stanowczy , dla niego zdrajca zasługuje na karę , konsekwentny , sprawiedliwy . Zarazem nieustępliwy , nielitościwy , jak gdyby nie mający serca .