Odpowiedzi

2009-11-02T16:50:42+01:00
1. Tajfuny , Trzęsienia Ziemi
2. Zwrotnikowej, podzwrotnikowej, umiarkowanej ciepłej.
3. Przemysł Japonii opiera się na przemyśle włókienniczym i elektronicznym.Rolnictwo jest mocno zmechanizowane. Głównie uprawia się tam ryż , pszenice i herbatę.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T17:10:12+01:00
1. trzesienia ziemi , huragany ,powodzie
2.na południu – zwrotnikowej, w części środkowej – podzwrotnikowej, a na północy – umiarkowanej ciepłej
3.Rozwój japońskiego przemysłu, podobnie jak rolnictwa czy budownictwa mieszkaniowego, utrudnia brak wolnej przestrzeni. W związku z tym, aby zwiększyć ilość nowych terenów pod inwestycje, niweluje się wzgórza, a uzyskanym materiałem skalnym zasypuje się płytkie zatoki morskie. Dzięki temu powstały nowe dzielnice portowo-przemysłowe w Kōbe oraz nad Zatoką Tokijską.
1 3 1