Przekształć na wypowiedzenia z imiesłowowym równoważnikiem zdania:
1. Gdy przyszedłem z treningu, obejrzałem mecz w telewizji.
2. Ania, kiedy była na wycieczce, zgubiła rękawiczki.
3.Jola zawsze płacze, gdy ogląda melodramat w telewizji.
4. Anatol, kiedy zasypia, marzy o podróżach.

2

Odpowiedzi

2010-04-06T17:25:31+02:00
1. Przyszedłszy z treningu, obejrzałem mecz w telewizji.
2. Ania, będąc na wycieczce, zgubiła rękawiczki.
3. Jola zawsze płacze, oglądając melodramat w telewizji.
4. Anatol, zasypiając, marzy o podróżach.

Myślę, że to jest dobrze, ale nie jestem pewna.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T17:31:08+02:00
1. Gdy przyszedłem z treningu, obejrzałem mecz w telewizji.
1. Przyszedłszy z treningu, obejrzałem mecz w telewizji. albo Obejrzałem mecz w telewizji, przyszedłszy z treningu.
2. Ania, kiedy była na wycieczce, zgubiła rękawiczki.
Zgubiwszy rękawiczki, Ania była na wycieczce.
3.Jola zawsze płacze, gdy ogląda melodramat w telewizji.
Oglądając melodramat w telewizji, Jola zawsze płacze.
4. Anatol, kiedy zasypia, marzy o podróżach.
Anatol zasypia, marząc o podróżach.

Na pewno dobrze ^^
2 3 2