Odpowiedzi

2009-11-02T16:51:08+01:00
Nie wiem gdzie jestem, dookoła mnie tylko piach ,drzewa...
Ani śladu żywej duszy , zastanawiam się czy to prawda czy tylko sen.
A jeżeli prawda , jeżeli zostanę tu sam na zawsze?
Boję się ,tylko to mi zostało, strach.
Czy to ma jakikolwiek sens?
Bać się ,przecież tu już nic nie pomoże...
A może gdzieś znajdę pomoc ,chociażby iskierkę nadzieji.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T16:51:35+01:00
Dzisiaj poszłam znaleźc sobie coś do jedzenia, kiedy usiadłam i pomyślałm jak się z tond wydostac wiem, że to jest nie możliwe jestem złamana nie wiem co mam robic, jak będę tu życ, co będę jeśc zaczęłam ze złości krzyczc nie wiem już nawet na kogo byc złączy na samą siebie? Muszę się z tond wydostac, ale nie mam pojęcia jak o czym mam myślec, co mam robic?