Siemka mam na anglika napisać minimum 17 wyrazów związanych z Hallowen
a mam już : ♥
duch
dynie
czarnoksiężnika
miotłe
śmierć
nietoperza
cukierka
pająka szkielet
wampiraczarnego kota
świeczke
kości
kościotrupa


i moglibyści podać jeszcze troche wyrazów, bo chce dostać dobą ocene ; ]

3

Odpowiedzi

2009-11-02T16:43:34+01:00
Noc
czarownica
pajęczyna
horror
trup
cmentarz
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T16:45:57+01:00
Księżyc
noc
wampiry
pajęczyna
krew - tak bardziej drastycznie xD
czarownica
2009-11-02T16:48:35+01:00
Krew - blood
nawiedzony dom - haunted house
potwory - monsters
czarownica - witch
;)